2009-04-08

Hejhopp!

Det blir ett kort inlägg idag. Ska hinna dammsuga mitt rum, käka lite fil och packa ihop lite saker innan jag ska med bussen om 1 timme. Ska till valbo för att träffa iza, vi ska flumma på köpis och sedan gå hem till henne. jag blir där till imorgon. Då ska jag träffa Elin i Sandviken innan jag far hem.

Har fått nackspärr, på höger sida. Not nice. Förhoppningsvis släpper det, ska ta 2 alvedon innan jag åker.


Okej, då ska jag ta och gå nu. Vet inte om jag kommer hinna blogg mer idag. Annars får ni höra från mig imorgon.

xoxo
Em

Kommentarer
Postat av: Tokio Hotel is Music

Är du ett Tokio Hotel fan? Kika in! I denna bloggen försöker vi uppdatera med både gammalt och nytt kring killarnas värld. Stig in i värmen...

2009-04-11 @ 12:37:09
URL: http://tokiohotelismusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0