2009-04-12

Jag håller på och skriver på något. Det är spännande, nytt, annorlunda, okänt. Jag gillar det. Det känns lite som att kasta sig ut för en klippa utan livlina. Jag gör på ett helt annat sätt än jag normalt gör när jag skriver. Låter mig inspireras av musik, låter en tanke komma och stanna på pappret även om den i nuet inte verkar passa in alls. Låter storyn komma allt eftersom, personerna också. Jag har två huvudpersoner nu i alla fall - tror jag. Katarina och Oliver. Men det kanske förändras. Vem vet - inte jag. Och det gör det så otroligt spännande...


Hämtade min lön idag, för fredagens arbete - så synd att jag inte kunde jobba igår. Förbannade allergi. Fick i alla fall 500 spänn för fredagens sex timmar. Helt ok. Nästan ett par skor. Ska köpa ett par converse så fort jag fått ihop pengar, eftersom jag fick 100 kronor i försenad födelsedagspresnet (väligt försenad då jag fyllde år i februari :p ) så har jag n så det räcker. Ett par svarta Converse a'la 600 kronor. Snart mina. Känns bra.

xoxo
Em


                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0