2009-04-17

Förlåt.
Det var sjukt längesedan jag bloggade.

Min helg var bra, köpte converse i måndags. Really nice. Tisdagen spenderade jag i kyrkan, vi fixade tacofest för över 50 pers. Och fixade mackor till ca 200 som vi delade ut i onsdags. Konserten blev en succé. Jag hade tänkt blogga igår men Tom Kaulitz kom i vägen. Det är en riktig karusell kring honom just nu i fandomen...my only hope is that he is ok. Det är det viktigaste för mig.

Jag ska ha prov om ett tag. Typ..en timme kanske. Jag har inte direkt pluggat så vi får väl se hur det går.

Bloggar igen så fort jag kan. Lovar att försöka göra det oftare. Har lite bilder från förra veckan när jag var hos iza som jag skulle vilja lägga upp - gör det när jag kommer hem.

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0