2009-04-22

Idag är en ganska värdelös dag. jag kom till skolan i tid bara för att se att vi inte har någon lektion. Första och sista lektionen är klockan två. Och den hinner jag bara vara med på i kanske...tio minuter. För jag ska till Sandviken, har tandläkartid kl 15.20. Jag har försökt fått lite gjort i alla fall, försökt skriva min bohemian essay som är i KK och EngC. Har fått till en sida...är nöjd med kanske halva den sidan. Haha *ironiskt skratt*
Jag känner mig skum idag. Tom men tung på samma gång. Ledsen, men likgiltig. Som sagt, skumt.

Jag kommer inte sakna den här skolan.
Jag kommer inte sakna de här människorna.
Jag kommer inte sakna den här staden.
Vilken stad? Gävle, Sandviken, Kungsgården, Storvik, Hofors.
Der blick zurück ist schwarz. So I won't look back.


Jag längtar efter att den här boken ska komma ut i affärerna i slutet av augusti. Anna Jörgensdotter är en av mina favoriter bland författare som skriver på svenska, hon och Jonas Gardell delar första platsen.



xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0