2009-12-09

Sitter och väntar på att potatisen ska koka klart. Bli sill och potatis ikväll. Yummy!

Har fått godkänt på salstenta nr 2. Skönt. Är nsäatn klart med hemtenta nr 1. Imorgon blir jag helt klart klar!

På lördag är det dags för Winnerbäck konsert på Conventum. Ska bli riktigt kul. Jag går själv ^^ Men vet ni vad, det gör mig inget. Är det något jag lärt mig genom åren så är det att man ska göra saker för sin egen skull, för att man själv vill.

Jag har bokat tåg hem också, åker från Örebro 17.07 och ankommer i Storvik 19.08 den 17e december 2009. Blir bandy den 19e. Najs najs!

Har även fixat alla tågbiljetter till mars. När det är Tokio Hotel time :)

Det var allt. Bloggar igen om några minuter, ska lägga upp mitt soundtrack till december.

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0