2009-07-17 HILFE!!

Jag är irriterad. Jag ska ju  som bekant flytta till Örebro och jag vill börja på yoga där. Inte på en gång men när jag bott där ett tag. Så hittar jag en hemsida som verkar vettig www.tranalatt.se men jag hittar inga priser! Ingenstans står det vad det kostar. Blir så irriterad!

Sen försöker jag lista ut hur jag bäst tar mej från Universitet till olika mataffärer som Coop Forum. Ica eller Willy's. Men jag vet inte alls var jag ska leta. Provade att kolla busslinjerna men blev bara mer förvirrad än vad jag var innan. För jag måste ta busssen från Univeristetet varje gång jag ska handla mat. Så det vore ju br aom jag kunde få nån koll på det där...

Är det någon av mina läsare som vet mer än jag? Som kan hjälpa mig lite? Jag kommer vara lost in Örebro annars när jag kommer dit...and that worries me :/

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, jag kanske kan hjälpa dig, jag bor ju i Örebro så det är möjligt att jag har mer koll :) jag kan kolla upp bussarna om du vill (yoga har jag ingen koll på ^^) och det är bara att säga till om du undrar över något, för snabbt svar är nog THA bäst :P jag råkar hänga mer där än i min blogg

2009-07-20 @ 17:25:05
URL: http://livsoffer.blogg.se/
Postat av: Emmla

Tack!

Dina pm på THA har varit till stor hjälp :)

Det känns skönt att känna till i alla fall ett par st som bor i Örebro! <3

2009-07-22 @ 17:58:45
URL: http://emmlansemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0