2009-07-24

Jag har fått en lägenhet! Eller så här, jag står på plats 1 på en lägenhet där sista svardatum är 29e juli. Sedan ska den behandlas, sedna blir det officiellt. men ingen kan knuffa bort mig från plats 1 då ingen mer kan anmäla sig. Alltså, är det ju klart. Bara att det är in-officiellt för tillfället.

Åker ner till Örebro imorgon med min mamma, ska se om jag kan få med mig kameran och ta lite bilder. Det är Kolla in dag (läs mer på www.oru.se) och vi ska få en rundtur både på campus och i staden.

Fick min första lönespecifikation idag, på de 3 intro dagarna jag hade i juni tjänade jag mer än 2000 kronor efter skatt. Vågar knappt tänka på hur mycket det komme rbli nästa månad, jag har jobbat skitmycket i juli ^^

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0