Bill....Bill....Bill!!!

Toms blogg fortsätter att förse oss hungrande vargar med smaskiga köttsycken. Idag lade han upp två nyatgana bilder på sin bror. Och jag bara måste lägga upp en av dem här.

För, det här är en av de vackraste bilder jag någonsin sett på Bill Kaulitz.

Han sitter och skriver. Det är liksom...så vackert. Vilken skönhet, vilken perfektion - i en så vardaglig syssla. Jag älskar den Bill som skriver minst lika mycket som den Bill som sjunger.
För jag kan relatera mycket mer till den som skriver, eftersom jag själv gör det. Bills texter är en så stor del av de flesta av THs låtar. Och att se honom sitta och göra det allra heligaste, även om han inte skriver en låttext här på bilden utan kanske en inköpslista eller vad som helst annat, så berör det mig på ett helt annat sätt än en bild där han sjunger. Och då älskar jag ju verkligen hans sång också <3

xoxo
Em

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller med :) Det är ett vackert kort, på fler vis än ett :)

2009-07-05 @ 19:29:17
URL: http://livsoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0