Funkytown (2009-07-29)

Hade en härlig partykväll igår med Jessice (gliiitzy.blogg.se) och Isabelle. Vi såg Alcazar på Slottstorget. Sedan åkte Jessica hem och Isa och jag ebgav oss til Heartbreak där vi träfade många trevliga människor, dansade och såg alcazar ännu en gång - och nu på väldigt nära håll ^^

Isabelle har bilder från själva framträdandena och kvällen. Ska se om jag kan få några av henne. Men jag har lite bilder på mig själv, som jag tog innan jag åkte. Så ni får nöja er med det tills vidare!!



Outfit: Kjol - Gina Tricot, Valbo.
            Linne - Gina Tricot, Valbo.
            Skor - Scorett Outlet, Sågmyra.

xoxo
Em


                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0