Humanoid

Lite av varje idag. Kom hem från Stockholm igår kväll och jobbade hela dagen idag. Därför inget blogginlägg förrän nu.
Lägger upp bilder från Stockholmsresan imorgon :)

Tokio Hotels nya album kommer att heta Humanoid och kommer förhoppningsvis ut i början av oktober!
De ska dessutom göra en reklam kampanj för Nokia, här är en av bilderna. Bill ser inte rikigti klok ut men ändå lyckas han vara snygg *rullar på golvet och skrattar* Känns i alla fall väldigt Matrix inspirerat...men jag tänkte också på Men in Black xD



Idag läste jag ut New Moon för andra gången. Läste ut. Jag har läst den många fler gånger men nästan aldrig frpn pärm till pärm då det finns delar i boken som jag mest mår dåilgt av att läsa, alla delar egentligen där Bella och Edward är separerade. Hennes förtvivlan, depression, svarta hål...blir för mycket. Jag mår lika dåligt som hon av att läsa det. Men nu hade jag ebstämt mig för att ta mig igenom de bitarna också och det är ju så förgrymmat bra!!
Längtar efter filmen.


xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0