Kolla in Örebro!

Var på Kolla-in dag i Örebro! Fick lära känna campus och staden lite bättre, och åka lite stadsbuss. Skaffade ett busskort också. och kollade in området jag ska bo i. Lägenhetshusen ser ut som skokartonger xD Men det är väldigt söta skokartonger ^^

Här kommer lite bilder från dagen!




Namnen på olika byggnader på Campus



Mina fantastiskt snygga skor.



I huset ni ser till höger, ska jag bo. Men min dörr finns på andra sidan, mot innergården. Visst ser det ut lite som  färgglada skokartonger? :p



Vi blev bjudna på lunch på Strömpis, alldeles vid Slottet.



Jag på Strömpis uteservering.



Örebro Slott.

xoxo
Em


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Kul att du ska plugga i Örebro i höst. ^^ Hehe, några som jag känner bor i samma område som du kommer bo i, verkar det som. :P

2009-07-27 @ 16:20:28
URL: http://www.kettilsdotter.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0