2009-05-27

Idag tar underbara Ellia studenten!! Stort grattis månsyster, och drick inte fööör mycket - det här är en dag du nog vill komma ihåg!

Idag har Vasaskolan årets Studentbal. Och jag sitter hemma. I mjukisbyxor och TH-tshirt. That sucks. men det är mittt eget val. Gör ändå ont. Jag ville så gärna. Jag har klänning, skor, väska - allt. Det enda jag inte har är vänner att umgås med på balen och ha kul tillsammans med. Och det blev liksom värt mer än det andra, för om jag inte kan ha kul när jag är där spelar det ju ingen roll om jag är hur fin som helst. Ingen skulle lägga märke till det ändå. Ingen bryr sig. Jag skulle bara vara otroligt uppsnoffsad och ledsen och ensam. Till skillnad från nu, otroligt icke-uppsnoffsad och lite mindre ledsen och lite mindre ensam.

Ser framemot att ta studenten. 15 dagar kvar!!

xoxo
Em




Ellia <3


Kommentarer
Postat av: Mariam

COMIIING BUT NEEED CAAAAAASH!

2009-05-30 @ 11:06:00
URL: http://mimamimi.blogg.se/
Postat av: Mariam

You should blog mooooore.

2009-06-02 @ 11:48:31
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Emmla

I know bb. Bloggat idag, läs det! :P

2009-06-09 @ 15:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0