2009-11-28

Förlåt förlåt, det var hur längesen som helst sen jag bloggade!!

Men jag har en bra anledning, jag har haft så mycket att göra. Har varit überstressad.

Ni ska få se lite bilder i alla fall =) Förra helgen var Isabelle här!



Vi såg New Moon och tyckte att den var grym!! Isabelle dreglade över Jacob men jag var inte lika imponerad...jag är fortfarande Team Edward!

I lördags hade vi tänkt gå ut men vi var så trötta efter en dag på stan att vi stannade hemma och åt pizza och kollade på Robinson, Fyra bröllop och en begravning och snackade hela natten. Vi slutade prata halv 5 på morgonen (!).

Och på söndagen åkte hon hem till Gävle.



Just det, vi kollade på Ullared också, på min laptop ^^



Och käkade lunch på Rosalies Deli, grymt god pasta!!

Sedan kom måndagen och det innebar föreläsning, kurs intro på delkurs 3.
På tisdagen så bar det av mot Electrolux på Aspholmen för mig, Maja och Nanthin. Min micro har nämligen pajat...


Jag paketerade den, med hjälp av handdukar och tejp... xD

Onsdagen ägnades åt föreläsning. Torsdagen och fredagen likaså.

Dessutom har det varit mycket att fixa med på THF. Inte mer än vanligt egentligen men lite tyngre än vanligt, vi har nämligen försökt åtgärda vissa problem med mobbing. Förhoppningsvis har vi lagt locket på nu för allt verkar ha lugnat ner sig. Thank God...

Idag ska jag försöka laga lasagne, eller egentligen lasagnette (har en mix) och sedan ska jag in till stan för att träffa Anna Sjögren, vi sa gå i kyrkan. Första gången jag sätter foten i en kyrka sen jag flyttade hit. Det ska bli intressant!

Det var nog allt för nu.
Ska försöka blogga oftare under den kommande veckan.

C'ya!

xoxo
Em

Kommentarer
Postat av: Mariam

Sorry babe! Jag var så borta i huvudet igår... Tack bb! <3



Verkar som en kul helg!

2009-11-28 @ 16:39:59
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0