2009-10-01

Oktober, hösten är verkligen här. Kyligt, färgglatt och mysigt =)

Idag har jag tvättat, och städat. och fixat lunch. Ska snart promenera till Brickebacken innan det är dags för mig at fortsätta plugga till tentan. Tentan som är imorgon...det känns som att jag borde vara mer nervös än jag är. Jag hoppas det går bra.

Sen ska vi skriva en uppsats också, jag och två andra i min grupp. men jag åker hem på lördag så vi ska mest läsa på och hålla kontakten tills jag är tillbaka i Örebro. kommer tillbaka onsdag kväll, onsdag den 7e oktober. HUMANOID kommer förhoppningsvis vänta i min brevlåda. Om allt har funkat som det ska med Ginza...

I helgen var jag först till Frimis med Sara på fredag, sedan på lördagen var det först TH träff på stan med härliga Tokio Hotel fans från Örebro, sedan Its SÅ på kvällen. Jag hade jättekul! Moneybrother är grym live, Millencolin var största stjärnorna, Promoe är en poet men Familjen var kvällens sämsta. Riktigt dålig.

Ska försöka blogga lite mer än jag gjort tidigare i veckan, har bara haft så mycket att göra - mest plugg.

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0