Gossip Girl

På söndag är det premiär för Gossip Girl. Jag har längtat hela sommaren!!

Från början var jag fast besluten att aldrig titt apå Gossip Girl, men som med mycket annat så kunde jag inte låta bli att gilla det. Har varit samma sak med Lars Winnerbäck, Kent, Cinema Bizarre och så mycket annat. Så, det var väl inte så konstigt egentligen att Gossip Girl lyckades krypa under skinnet på mig.

Mitt favorit-par är Blair och Chuck, de har bara så mycket känsla. En väldigt intressant relation. Jag tycker att Serena och Dan är riktigt tråkiga i jämförelse! Vilka är era Gossip Girl favoriter?



xoxo
Em

Kommentarer
Postat av: Nette

Även jag är helt förälskad i Gossip Girl! Chuck och Blair har varit mina favoriter från första början :) De är helt enkelt perfekta ihop.. Och jisses vad fin de är, båda två! Har redan sett de första avsnitten av säsong 3 och det händer en del förändringar.. Mer säger jag inte ;)

2009-10-13 @ 22:33:09
URL: http://brunette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0