Emmla svarar :)

Fick i alla fall två läsare som ställde frågor. Lisa och Isabelle. Och Lisa hade många frågor ^^ Tack för det sötis! Då kändes frågestunden inte helt misslyckad :p



Hur känns det att driva ett av de bästa forumen?

Det är bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Jag lär mig något nytt varje dag. Och det känns grymt härligt att THF är störst, bäst och vackrast ;) Blir väldigt stolt över att vi som forum har ett sådant starkt stöd hos medlemmarna!

Varför är du så himla söt?

Jag tror det har med gener att göra :p Men sen är väl det där ganska subjektivt, är knappast så att alla i hela  tycker att någon är söt. Men du är söt som tycker det <3

Vilken är din favoritfärg och varför?

Det kan vara olika. Men det har länge varit röd. För att jag älskar hur den färgen påminner mig om liv. Eftersom den påminner om bld, och blod hör ihop med liv. Sen är den också en perfekt färg på accesoarer, har t.ex en röd mobiltelefon, en röd plångbok, en röd väska. Tycker det är sjukt nsyggt när folk ha röda läppar, röda skor eller ett rött skärp!

Bästa bakelsen?

Päronbaklese ^^

Det roligaste skämtet, som alltid får dig att kikna av skratt?

Hahah *rodnar* Varför sover Jonas Gardell dåligt? För han har en finne i röven.
LOL....jag hörde det skäntet första gången för säkert tio år sedan men det är minst lika roligt när jag tänker på det idag xD

Saknar du mig lika mycket som jag saknar dig? :P

Självklart, det vet du. Saknar våra flummiga dagar, epa-fika och photoshoots :D




Kommentarer
Postat av: Lisa.

Haha vad sött svar på färgfrågan, att i princip alla dina nödvändiga saker är röda! Men det är en fin färg.



Och skämtet har jag aaaaldrig hört förut men fy farao vad jag skratta xD

Puss på dig sötnos!

2009-09-21 @ 19:43:07
URL: http://utanminkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0