2010-02-01

Det är den första febuari.
Om 20 dagar är jag 20 år gammal.
Om 30 dagar är det dags för Tokio Hotel @ Globen.
Om 31 dagar är det Tokio Hotel @ Skandinavium.
Jag har väntat i 2 år.
Helt sjukt. Minns ni 2008? Minns ni vad ni gjorde? Jag minns det som igår.

Yoga passet i lördags var fantastiskt. Ska göra det igen i helgen. Men först tänkte jag prova på afro-dans på onsdag. Wish me luck! Efter träningen i lördags åkte jag till Willys, och sen på kvällen träffade jag nanthin och vi såg Snabba Cash. Den var verkligen bra, bästa svenska filmen jag sett på länge.

Igår gjorde jag mer eller mindre igenting och idag har jag tvättat. Sitter och skriver brev till CSN nu. Ikväll blir det fisk-crisp och potatis. Imorgon är det mässa på skolan, med en massa potentiella arbetsgivare. Och på onsdag har jag seminarie. Så det är fullt upp alltså!



Emmla, 2008

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0