2010-02-16

Fasiken jag missade att blogga igår, hade tänkt uppmärksamma att jag nu varit Örebro-bo i 6 månader =)

Ser att det var ett bra tag sedan jag bloggade. Varför? För jag bara pluggar. Gör verkligen inget intressantare. Och pluggandet sliter ut mig. På fredag är det äntligen tenta-dags. ÄNTLIGEN. Vid det här laget struntar jag nästan i hur det går, bara det blir gjort.

Och just det....nån fyller år på söndag *host* Men det kan vi prata om då.

Armbandet jag skrev om sist har jag förövrigt beställt nu efter vissa påtrycknigar. Känns bra!

Imorgon är det afrodans, ska även klämma in ett yoga pass på torsdagkväll. Ser framemot det. Ska försöka låta bli att drunkna i böckerna innan dess bara.

Hoppas ni har en skönare vecka än jag.

xoxo
Em

Kommentarer
Postat av: sandra

fick armbandet igår och älskar den!! kommer alltid att sitta om min handled XD

2010-02-16 @ 18:39:09
URL: http://pandys-sandra.blogspot.com
Postat av: fairy

Du glömde det viktigaste; om två veckor ÄR TOKIO HOTEL PÅ SVENSK MARK för sin första SVERIGE-KONSERT!!! Iiiiihh fangirling ^^ Hoppas det muntrar upp din plugg-vecka!

2010-02-17 @ 13:24:46
URL: http://littlejj.blogg.se/
Postat av: R'N

Jag är också typ kär i TH, ska på 4 mars konserten, du kan väl kolla in min blogg?

Skriver typ 20 % om mig, och 80% om TH<3<3

Haha, kolla in Rocknpink.blogg.se :)

Och även: hotnchic.blogg.se :)

NELIZ MADDAGASKAR ÖZKALP KAULITZ ;P

2010-02-28 @ 15:54:38
URL: http://rocknpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0