Vampire Diaries

Den är grym! Har tänkt hela veckan att jag skulle kolla på seriestarten ikväll och hittills är jag positivt överaskad! Visst det finns vissa parareller man kan dra till Twilight, men det finns heller inte så många olika sätt att beskriva vampyrer på. Och efter att ha sett ca 15 minuter (det är första reklampausen nu) känns det som att den är lite sämre än Twilight men lite bättre än True Blood!

Så, nu vet jag vad jag ska se varje torsdag i fortsättningen!

Se den ni också!



xoxo
Em


Kommentarer
Postat av: ellia

det tråkiga är att böckerna är från 91 vilket gör att de ligger långt framme i tiden än Twilight och ändå så ser skådespelarna ut som simpla kopior från filmen när de inte ens beskrivs i närheten likadant utseendemässigt i böckerna :/



liksom det kunde ha blivit mer "nytt" än vad det är och eftersom man jämför allt med twilight numera så var det inte ett speciellt smart drag av vem det nu än var som regisserade serien.



vi ses snart btw, puss baby

2010-02-17 @ 01:15:42
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0