2010-03-02

Det här är troligen mitt sista blogginlägg innan jag åker. Om jag inte hinner skriva ett imorgon.

Sitter här och samlar energi, ska snart ta tag i disk och dammsugning. Ska också plocka bort en massa saker, så att lägenheten är fin imorgon. Får nämligen besök. Tänker inte avslöja så mycket mer just nu. Vi tar det när jag kommit hem från Göteborg, jag vet nog mer då också. Ska luncha med Sara på Uni imorgon i alla fall, ska bli trevligt.

Håller tummarna för tågen. Vore skönt om hela resan kunde flyta på bra.

Sen har jag inte kunnat tänka mycket längre. Min plan är att ta mig genom tågresorna och köandet utan större missöden. Vad som ska hända sen, det är i inte i mina händer. Hur långt fram vi hamnar i Globen, det får vi se. Hur jag kommer reagera, det får vi se. Ska träffa Ellia i GBG i alla fall, ska bli jättekul! Har känt henne i över 2 år men detta bli första gången vi ses. Så kul!

Okej. Nog med snack. Jag måste sätta igång nu. Om jag ska hinna bli klar idag, vilket jag måste bli.

Tchüss

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0