Om Emmla





Namn
: Emelie

Kallas för: Em, Emmla, Emme, Emmi, eller H-emme av min lillebror som bara måste säga H före Emme xD

Stjärntecken: Fisk

Höger eller vänsterhänt: Höger

Tatueringar: Nej, men jag ska skaffa!

Längd: 1.78

Skostorlek: 40/41

Hårfärg: Röd/Guld-blont

Önskar du att du bodde någon annanstans?  Nej, är så nöjd med Örebro. Men fick jag bo varsomhelst i världen skulle jag välja Berlin.

Tycker du att du är attraktiv?  Ja...det måste jag väl säga, ful kan jag väl inte påstå att jag tycker att jag är.

Dricker du? Ja men bara måttligt.

Röker du? Nope

Vilket schampo använder du? Fructis

Vilken parfym använder du? Använder ingen för tillfället.

Vad är du rädd för? Att något hemskt ska hända någon i min familj.

Gillar du att tvätta? Nej vem gör det?

Senaste personen du ringde? Hm...minns inte.

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Desperate Housewives

 
Favorit…

Låt: just nu är det Strange m. Tokio Hotel & Kerli

Sak att göra: umgås med vänner

Dryck: Coca-Cola

Kläder: Jeans eller legginsg, långt linne, converse eller boots med klackar.

Film: Brokeback Mountain

Har du någonsin…

Blivit arresterad? Nej nej.

 

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? Vet inte riktigt

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ingen

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Hm...nånstans mellan 5-10 gånger skulle jag tro

Senaste…

Boken du läste? Kommunikativt ledarskap

Personen du fick e-mail av? Emma Axelsson, redaktör för skoltidningen

Personen du fick brev av? Min mamma

Personen du fick sms av? Nanthin

Saken du köpte? TH Merch i GBG

 

Vad har du gjort idag? Ätit frukost

Brukar du svära mycket? Det händer, men jag jobbar på det

När stiger du upp på morgonen? Vanligtvis runt halv tio-tio om jag inte har en tid att passa

Vad har du på dig? Nattlinne, har precis klivit ur sängen

Är du glad nu? Ja, jag är nästan alltid glad

Vad dansar du till? Lady Gaga

Stockholm är… ? Staden där allt händer

Göteborg är… ?  Skön och mysig stad

Land du vill besöka? USA och England 


xoxo
Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0