April 2011

Vad vore livet utan MUSIK?????
Ni vet att jag brukar lägga upp lite låttips här, på favoritlåtar denna månad.  Men  den här månaden tänkte jag börja med att dela med mig av lite av den musik jag köpt den här månaden. Jag har shoppat loss, minst sagt. Först köpte jag två skivor på Najs Prajs när de hade stor rea. Och för några dagar sedan beställde jag hem två skvor och en musik-DVd från cdon som kom fram idag, eftersom jag hade en fraktfri kod på cdon.com :)
Köpte de andra två Jonas Brothers albumen för några månader sedan. Demi Lovato har ett till album ute, men jag tyckte det var lite för dyrt för att jag skulle köpa också det just nu, det får bli av vid ett senare tillfälle. Räknar även med att köpa fler Switchfoot album så småningom :)
Förutom det här så har jag lyssnat en hel del på:
Britney Spears - Till the world ends


Katy Perry feat Kanye West - E.T

The Ark - The Apocalypse is Over

The Ark - Breaking up with God




Kommentarer
Postat av: Sannie

HJÄLP! Ska läsa några kurser i USA till hösten, men har beslutsångest. Vilka kurser hade du valt? (Kurserna står i ett inlägg). Tacksam för svar! :)

2011-04-23 @ 04:35:37
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0