The Ark 2011-04-07

Det var en underbar kväll. Vi stod second row och var så nära så nära The Ark. Älskade känslan av att veta att de faktiskt kunde se oss och höra oss. En kille som var front row alldeles framför mig grät under en låt då gav Ola honom en handduk och visade att han skulle torka tårarna, en tjej framför mig höll på att svimma och vakten skulle hämta vatten åt henne men innan han hunnit göra det hade Ola gett henne en av vattenflaskorna som bandet hade på scenen. Sådana små saker var så fina i torsdagskväll! Sedan att de spelade en massa gamla godingar som mina älsklingslåtar Diseas och Radical Thing gjorde ju inte saken sämre. Det var den bästa konserten jag varit på, The Ark på Maxim 2011 och The Ark på Grönan 2007 slår alla andra konserter jag varit på med hästlängder. Som live band är Ark bara bäst.
Foton tagna av mig:
Foton tagna av Isa:
Videos filmade av mig:
Ber om ursäkt på förhand för min inte alltför strålande sånginsats i dessa videos haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0