I have arrived!

Nu är jag bosatt i Örebro. Lägenheten är fin och jag trivs. Känns bara konstigt att vara så långt ifrån alla där hemma. Är ju så van vid att kunna rådfråga mamma om allt jämt :/ men jag vänjer mig sakta men säkert! Och det är faktiskt ganska skönt. Har varit här sedan i fredags, mamma, brorsan och mammas man åkte hem igår kväll. Sedan dess har jag ätit, diskat, sett på teve, suttit vid datorn (internet funkar - yey!), läst och sovit. Ska snart äta lunch och efter det tänker jag ta en kort promenad, till busshållsplatsen för att kolla in hur fota bussen går. Sedan hem igen, ser framemot att låta den här dagen bli en slapp-och-slö dag. Det blåser rätt rejält ute så en inne dag är inte helt fel!

Lite bilder ska ni så klart få!


Så här mycket hade vi i bakluckan och baksätet. Det vita där längst bak är släpvagnen ^^


På en rastplats i Fagersta.






Lägenheten

xoxo
Em

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägenheten ser väldigt trevligt ut! Du är söt :D Kram

2009-08-16 @ 22:18:15
Postat av: Jessica

Hmm... Det var jag som skrev, allt försvann

2009-08-16 @ 22:19:07
URL: http://gliiitzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0