2010-08-31

Du heter: Emelie
Smeknamn: Emmla 
Låt som när du är ledsen sörjer till: Family Portrait - Pink
Beroende av: Choklad
Vad tror folk om dig? Att jag är en sån som sköter mig och är duktig jämt
Stämmer det? För det mesta är det sant, men absolut inte jämt...I can be bad
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är duktig på att skriva
Hur imponerar man på dig? Genom att visa att man bryr sig
Brukar du skratta för dig själv? Självklart, så blir det ju när man bor själv.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Yes :) jo samma här bara jobb jobb jobb^^ ja det vore kul :)
Var bor du? Örebro
Trivs du där? Absolut
Hur svarar du i mobilen? Ja hej...eller hallå.
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att Länsförsäkringar är lite konstiga.
Antal timmar sömn inatt: 7-8 timmar kanske.
Sov du ensam: Yes.
Brukar du komma i tid: Alltid, min fula ovana är att jag kommer för tidigt, typ sällan mindre än en kvart innan utsatt tid
Hur känner du dig nu: Trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: De finns, och det är jag så klart glad över, annars, inte mycket.
Vad saknar du: Inget just nu
Hade du en bra kväll igår: Helt ok
Favorit dryck på morgonen: O'boy
När brukar du oftast gå och lägga dig: ca 23.00
Är du blyg? Bara med människor som jag vill ha en relation med, stora folksamlingar är inga problem.
Sysslar du med någon idrott: Näe, går bara på yoga pass och sånt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Gå ut på krogen
Är du nöjd med ditt liv: Helt klart
Är du bortskämd: Det tror jag inte
Vad gör du i morgon: Träffar min responsgrupp
Vad är det värsta du vet? Falska människor
Har du bra vänner och äkta vänskap? Utan tvekan
Vad är det finaste du fått? Min mammas gamla vigselring ihopsatt med hennes gamla förlovningsring från när hon var med min pappa 
En speciell dag du minns: 5e november 2009, MTV gala i Berlin och Tokio Hotel på scenen.
Du samlar på: Inget
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma
När grät du senast: Minns inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa
Vill du gifta dig: Absolut
Vill du ha barn: Kanske, med rätt person.
Är du musikalisk? Haha...nej inte alls.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej, men när jag var liten gjorde jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0