Gott Nytt År - Mitt 2010 lista


1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Köade 14 timmar i -10 och snöstorm.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Yes, att börja träna och det gör jag än.

3. Fick någon du känner barn?
Nej, men ett är på väg.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Italien och Cypern.

6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
Tydligare framtidsplaner.

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
4e mars 2010.

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Konsertresorna och alla fina vänner jag lärt känna i Örebro.
9. Vilket var ditt största misstag?
Hm...vet faktiskt inte. Behöver nog fundera lite mer på den.
10. Vilket var ditt bästa inköp?
Konsertbiljetter, och min kappa.
11. Vad spenderade du mest pengar på?
Konsertresor.
12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Konserter, vänner, familj.
13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Yes, moppe-omkull-körning.
14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?
TokioHotel-Noise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0