Sommaren 2010

Nu har jag inte bloggar på över en månad.

Varför?
tyckte bloggen gott kunde ta sommarlov.
Har slitit arslet av mig på Sandvik i 5 veckor.
Och på tisdag börjar mina tre veckor på Rosenlöfs, titta gärna förbi, jag guidar!

Annars har ju en hel del hänt. Sverige har plötsligt blivit tropiskt.
Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel har gift sig. Jag och mormor hade värsta uppesittare kvällen, pure love!

Spanien vann fotbollsVM, jag höll på Tyskland, men Spanien vann fair and square. Holland däremot, de spelade som...jag vet inte vad. Fotbollshuliganer. For sure.

Är antagen till termin 3 på Örebro Universitet, börjat kika på kursplanen och planerar att beställa böckerna till delkurs 1 snarast. Ser nästan framemot plugget nu. Trodde inte den dagen skulle komma, så slutkörd jag var i slutet av maj/ början av juni.

Ska försöka blogga oftare från och med nu. Kommer ha mer tid då Rosenlöfs jobber bara är 3,5-4 timmar om dagen.

Ha det fint i värmne mina vänner.

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0