Svaren...

.... på era frågor kommer nu :)

Jassie, jag har varit admin för THF i snart 2 år, fick positionen i maj 2008. Jag tycker verkligen om mitt jobb, mest för att jag tycker så mycket om THF och jag vill verkligen att sidan ska vara så bra som den bara kan vara och jag vill verkligen att alla medlemmar ska trivas!

Erica, hm...det bästa jag vet? Det är så många olika saker. Men jag kan försöka sammanfatta. Familj och vänner, Tokio Hotel, choklad, att skriva och Berlin. Så jag antar att det bästa jag vet vore att bo i Berlin, ätt choklad,lyssna på Tokio Hotel, leva på att skriva och att få besök av familj och vänner ^^

Martina, ja vi får prata mer på msn om det någon dag. Jag måste bara bli bättre på att logga in på msn, är riktigt dåig på det *blush*

J, åh! Okej hm. Örebro är en underbar studentstad, det finns mycket caféer, nattklubbar och mycket folk överallt. Universitetet är riktigt fint, ljusa lokaler, stora fönster. Lärarna är också bra, men jag antar att det så klart siftar från kurs till kurs. Det finns ett relativt stort utbud av studentbostäder men precis som överallt annars så lider även Örebro av brist på studentbostäder, särskilt vid varje terminstart. Att plugga PR som jag gör är helt underbart, verkligen rätt ämne för mig. Visst, mycket teorier, mycket att läsa och så vidare - men i slutänden känns det som att det är värt det!

Anonym....ja du. Varför tror du? För det första så är det för att jag tycker det är kul att få lite feedback från de som läser, för det andra så känns det som något som de flesta som bloggar kör med lite då och då. Sen tycker jag att jag inte har något att dölja, får jag en fråga så svarar jag mer än gärna på den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0