2010-05-05

Tiden går så fort.

April bara försvann.

Kom tillbaka till Örebro igår, följde med pappa i söndags och igår var jag i Stockholm med mamma, åkte sen därifrån hit. Idag har det varit plugg med Nanthin och Anna, vi är nu redo för Arbetsseminarium på UppsatsPM på fredag. och nästa vecka kör vi igång med B-uppsatsen!

Tittar på fina videos från Asien med våra kära älsklingspojkar. Förstå hur långt de kommit, när de står på en liten scen och Taiwan och har presskonferens och de får se en video där deras taiwan-fans sjunger world behind my wall. Det är så vackert. Jag känner mig som en stolt mamma eller nått haha.

Ska försöka blogga något roligare senare ikväll och imorgon ska jag försöka blogga lite, ska inte till skolan imorgon så det blir najs, sovmorgon!

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0