2010-11-23

Hej!
Nu var det sjukt längesen jag skrev. Sorry för det.

Har bara varit mycket senaste tiden. Är fortfarande det. Kommer vara så kommande månaden, men den 23e decmeber då får jag äntligen ett litet välförtjänat jullov.

Idag hade vi utdelningsevent för Lösnummers senaste nummer. Imorgon är det styrelsemöte. Dessutom träffar jag min kampanjgrupp varje dag denna vecka utom fredag för att jobba med vår kampanj. På torsdag har vi handledning med Charlie som lärt oss Photoshop och InDesign. på fredag ska jag på sjukan för ytterligare en omgång vaccin mot mina pollenalleriger. På fredag ska jag även bege mig runt på stans caféer och pitcha Lösnummer. Sedan på fredag kväll är det äntligen dags för Kingdom Culture igen på kyrkan.

Fullt upp med andra ord.

Om en vecka är det THFs sista dag. Av olika anledningar kommer sidan lägga ner den 1a december.
Helt sjukt. Så mycket tid och energi jag lagt där. Så mycket av mig själv. Och jag hade inte varit där jag är idag utan THF. Är hemskt tacksam. Och det kommer bli underligt med lite fritid helt plötsligt. Kommer kunna ägna mig åt annat. Som den här bloggen t.ex, och min CV blogg som jag knappt hunnit starta upp. och plugget så klart, och Lösnummer.

Bloggar igen senare eller imorgon, då ska ni få novembers musiklista av mig!

xoxo
Em



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0