2010-09-08

Hejhopp!

Idag fyller finaste trummisen Gustav Schäfer 22 år, grattis snygging!

Ber om ursäkt för mitt bristfälliga bloggande, jag lovar bättring. Det har bara varit så mycket att göra den senaste tiden, äntligen verkar det lugna ner sig något.

Har testat pass på öuif och skrivit en reccension, ska bara mejla in den till Emma (Lösnummers redaktör). Har blivit invald i Lösnummers styrelse också, som PR ansvarig. Ska bli spännande att se vad jag kan tillföra där. Sedan har det varit en hel del i skolan. Och cellgruppen träffades förra veckan för första gången efter sommaren, dags igen på torsdag då hemma hos Albin. Var även i kyrkan i söndags vilket avslutades med en trevlig lunch hemma hos David och Julia.

Sedan givetvis THF. Där det mesta flyter på som vanligt. TH vann Rockbjörnen förra veckan, två st till och med, hur awesome är inte det? Mindre awesome var väl att de utsattes för inbrott. På tvillingarnas 21 års dag. Inte okej.

Saker jag skulle vilja hinna med som jag ännu inte hunnit med är att träffa Sara. Och gå ut och dansa någon kväll. Kanske blir nått till helgen, annars ska det banne mig bli av nästa helg.

Så, det var en liten update. Lovar att börja blogga om roligare saker också. Bilder från i somras, musik som jag gillar just nu. Kanske mina tankar kring valet. Lite sånt. So, hang on in there!

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0