2009-04-11

Hej!

Nu har jag verkligen uppdaterat dåligt. Mitt försvar? När jag kom hem i torsdags var jag bakis och vi hade släktmiddag, inte den bästa kombinationen....Efter den kvällen var jag slut. Igår jobbade jag hela dagen, det var jätte trevligt men jag fick en rejäl allergisk reaktion och spenderade gårdagskvällen med att trycka i mig mediciner och funder apå att ringa efter ambuland. Jag kanske skriver mer om mina allergier en annan dag - de förtjänar nästan ett eget inlägg.

Idag känner jag mig seg, kroppen är inte till för att ta emot så mycket mediciner på en och samma gång. Ikväll blir det antingen ännu en påskmiddag med en annan del av släkten. Min farmor och farfar kommer hit : )

Nu ska jag försöka få lite gjort, THF bland annat.

Bloggar antagligen igen senare idag

xoxo
Em


Kommentarer
Postat av: Anonym

glad påsk! :)

2009-04-11 @ 13:21:29
URL: http://metrobloggen.se/helenasl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0