Mind over matter

Mystiskt detta inte sant?
Jag har en ny blogg. Kommer ag att lyckas hålla den här bättre uppdaterad än den förra? Ingen aning.
Den som lever får se.

Hjärtat känns tungt att bära just nu. Känns som att jag befinner mig mitt i en stadigt nedåtgående trend, en lågkonjunktur eller bara ett oväder. Ingen trevlig känsla. Men ag kämpar på. Alla trender vänder. Föresten finns det inte så mycket mer att göra än att fortsätta gå framåt. Mind over matter helt enkelt, bara att bestämma sig för en väg och sedan gå den oavsett känslomässiga motgångar. Nobody is happy all the time.

Jag ska försöka få till ett vettigare inlägg imorgon. Just nu är jag bara för trött.

Så, imorgon kommer alltså ett inlägg där jag försöker vara något mer seriös och förklara vad jag vill få ut av den här bloggen. Om jag nu vill få ut något alls, jag är inte riktigt helt säker på det själv än.

xoxo
Em



Berlin 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0