2009-08-18

Min dag har gått fort. Vilket har förvånat mig.
Börjar komma in i de här rutinerna nu.

Har promenerat ner till skolan idag, och pratat med Isabelle under tiden. Var så härligt att prata med henne! Sedan hängde jag på biblioteket ett tag, men ett väldigt litet tag :p

Har också ägnat mycket tid åt THF idag. Försökt strukturera upp lite inför kommande singel och skivsläpp. Och försökt få medlemmarna att inte klösa ur ögonen på varandra ^^ En sak är säker, Tokio hotel orsakar många heta känslor.

Imorgon tänker jag ta mig in till city. Promenera runt på stan lite, kanske luncha på stan. Och sedan köpa hem godis och läsk för att ha en filmkväll =) Allt på egen hand givetvis...har ju inte lärt känna särskilt många örebroare än. Men det kommer väl det också, i samband med att skolan börjar.

xoxo
Em

Kommentarer
Postat av: sandra

det vet jag!!

blir offensiv när de pratar så om min kompis o hennes vän!

2009-08-18 @ 21:47:13
URL: http://www.pandys-sandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0