2009-08-20

Har haft en riktigt lyckad dag! Och höjdpunkten var absolut att träffa Sara på stan.
 
Vi promenerade runt och hon visade mig Stadsparken där hon jobbar och sliter hela sommaren, Wadköping (Örebros gamla stad typ) och det där torget jag inte lyckades hitta till på egen hand igår. Sedan fikade vi på Vasa cafét. Och vi pratade konstan, trodde inte det fanns någon som pratade med än jag, men Sara är precis lika pratglad som jag!

Det var toppen. Men eftersom vi pratade så mycket så glömde jag att ta kort på omgivningarna, trots att jag hade kamera med mig. Men jag ser det som ett gott tecken, för jag hade så kul!

Har ätit pannkaka nu sen jag kom hem, riktig torsdagsmat. Om två dagar är pappa, pappas fru och min 3 åriga halvbror här. Ser framemot att få visa dem hur jag har det här i min mysiga lilla lägenhet!

xoxo
Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0