2009-08-21

1 år sedan vi öppnade THF! Sjukt vad fort tiden går.

Idag har jag städat toaletten, gåt ut med sopor, lagat mat och diskat. Och skrivit. och ja...thats all. Funderad epå att dammsuga men bestämde mg för att vänta tills efter att pappa, Joel och Marina har varit här. De får stå ut med att det är lite skitigt, annars måste jag ändå göra det igen när de har varit här.

Luktar matos i hela lägenheten, får se till att vädra lite innan jag sover. Men jag lyckades! Lagade hemmagjord klyftpotatis och stekte på en köttbit. Och så lite paprika till det. Superb!

Känner att jag inte har mycket mer på hjärtat. Har besök imorgon så tror inte att jag bloggar då.

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0