Fortfarande... 2009-08-17

Har utfört alla dagens sysslor. Ska dra mig från datorn snart och bnka mig vid teven, ska inte se något särskilt. Kanske kola på en DVD film istället.

Har ingen aning om vad jag ska göra imorgon. ingenting antar jag. Och på onsdag :o
Och resten av veckan :/
Hade hoppats kunna träffa Mirjam (www.kettilsdotter.se/blog) men hon verkar ha fullt upp hela veckan. Och någon annan i Örebro känner jag inte.
Men, ska nog ändå ta en sväng ner på stan på onsdag, även om ag får göra det själv. Måste ju provåka bussen och se om jag kan strosa runt lite på egen hand utan att gå vilse :p

xoxo
Em

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Sorry. :( Men nästa vecka har jag inte planerat något alls än. :) Förutom några kvällar. ^^

2009-08-17 @ 20:29:23
URL: http://www.kettilsdotter.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0