Shopping!!

Jag har köpt en ny mobiltelefon då det börjat knaka i min gamla.
Det är en Nokia, som vanligt, jag är en trogen Noki kund!!
Det är en väldigt basic telefon då jag verkligen inte tycker att jag behöver en Music Phone eller något liknanade.



Har också köpt nya solglasögon, Triple X Beach, super snygga och sköna!! Visserligen älskar jag mina Rayban som mamma haft i sin ägo sedan 80-talet men de är alldeles för tunga för att bära varjde, dag, de hotar ständigt med att falla ner på näsan!!



Lyssnar på just nu:  Put the top down - Alcazar
En helt underbar somrig låt!! Check it out!

Kommer antagligen upp lite mer shopping bilder en annan dag. Funderar även på att börja med Dagens outfit lite då och då, klyschigt? Maybe :p

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0