Berlin 2009

Nu är jag hemma.

Ser atrt mycket hänt i TH världen. Nej, jag vill inte veta hur de två TH låtarna som läckt låter. Och nej jag vill inte höra mer om Tom och Chantelle, om inte Tom själv känner för att uttala sig. Vilket jag betvivlar att han kommer göra. Så, då var det ur världen. Nu vill jag blicka framåt. Har introduktion på sommarjobbet idag mellan 16-21 och imorgon och på tisdag 7-16.

Ska vara i Stockholm den 20-21a juli med familjen, någon som känner för att träffas?

Här kommer lite Berlin bilder :D

2009

Passerade Universal Music.




Maggie på midsaommarafton. Solnedgång vid Gedäcnhichtskirche.


Emmla i Zunkunft für dich's lokaler där vi bodde under veckan.


Floden Spree.


Zukunft für dich  - församlingen i Oberschöneweide som vi bbesökteodde hos.

Lägger kanske upp mer bilder en annan dag. Nu ska jag käka pärsonpaj, duscha och göra mig i ordning innan jag ska iväg till jobbet. Wish me luck!

xoxo
Em


Kommentarer
Postat av: zizi

Visst skulle jag ringa dig under Schwarz? Jag lyckades ju göra fel med nummret så ja ringde till nån annan som svarade och lät linjen vara öppen en minut. Hoppas jag gjorde någon glad :P

Jag vill gärna se mer bilder från Berlin :)

2009-06-23 @ 20:31:41
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0