2009-11-11

Nu är pappa, pappas fru och min halvbror i Örebro på besök =)
Vi har varit på Gustavsvik idag och badat, Joel hade jättekul.

Nu är de på sitt hotell, imorgon kommer de förbi och käkar frukost innan vi åker ner på stan. Så skiljs vi åt efter lunch då jag ska till skolan igen.

Förhoppningsvis kommer Isabelle hit nästa helg. Det skulle vara hemskt kul. Vi vill gå och se New Moon tillsammans och så vill jag visa henne stan, och hur jag bor. Under de 3 månader jag bott här (är faktiskt 3 månader på sändag) har hon aldrig tidigare häslat på. Så det ser jag framemot!

Livet går vidare. Men man har alltid sina minnen. För en vecka sedan var jag i Berlin. En svindlande tanke. Och flera dagar fyllda av minnen som jag kommer leva på länge <3 och fortsätta tjata om xD

Jag har massor i huvudet just nu. Massor av tankar och känslor i kroppen. Jag kanske skriver ner allt någon gång, men just nu passar det inte. Vissa saker måste få växa lite först, innan man kan sätta ord på det. Föresten är det ett virrvarr av saker, så det skulle mest bara bli en förvirrad redogörelse ändå. Men summan av kardemumman blir nog att jag är lycklig. Och det är ju bra!

Ha det fint.

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0