2009-10-02

Ska strax sova. Kände bara att jag behövde blogga. Har aldrig känt så förr, så jag tänket...go with the flow.

Har precis kommit hem från PR kickoff/tenta-festen! Grymt kul att se lite mer vilka man går i samma klass som och få snacka lite mer med folk. Sen alltså...det kan hända att jag gjorde bort mig, lite. Men, då gjorde jag ju i alla fall något. Jag är inte den typen av person som döljer hur jag tänker och känner, sån är jag bara inte. Har försökt förut men det lyser bara igebom så jävla väl, jag är en usel lögnare. Så jag kanske gjorde bort mig. Men då ar jag ju åtminstone ÄRLIG.

Så kom jag hem för en stund sedan, loggade in på THF...och första 3D konserten har ju varit idag. Vad ser jag om inte ett klipp från en av de nya låtarna Zoom, där TOM SPELAR PIANO! Tror ni att jag fick tårar i ögonen eller? For sure. Gud...jag är helt tagen. Och helt lost i mina tankar. Okej så alkohol, ärlighet och Tom som spelar piano är kanske inte den bästa kombon, eller så är det den allra bästa. Who knows.

Nää nu ska jag sova. Ska åka hem och hälsa på familj och vänner imorgon, tåget går 13.00. återvänder till Örebro onsdag kväll.

Ha det fint <3

xoxo
Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0