2009-10-10

Mormor, Morfar, Mamma och Ragge är här.
Vi har ätit på Brickerbergs som vanligt. Men vi försökte faktiskt att hitta något annat ställe att äta på! Jag gick själv runt hela Örebro centrum för att försöka hitta nått bra, sedan gick vi till alla mina förslag och kollade. Men antingen var det lite för dyrt för vår smak, eller mat som inte föll morfar i smaken eller så var det fullsatt. Lyckat! Men, Brickebergs sviker aldrig. Och den är nära mig , så jag slapp ta bussen hem. Alltså, inget att klaga på egentligen!

Sverige förlorade mot Danmark.
Surt sa räven.
Själv är jag väl inte så himla insatt men jag tycker fotboll är kul. Och VM är alltid kul. Så det var ju synd att de inte klarade av att vinna ikväll...
Intressant är det i alla fall med TV kommentatorer. Först är det så självklart att Sverige ska vinna. Sen när det börjar gå sämre är det helt ok om det blir lika. Sen börjar man spekulera kring hur det måste gå för de ANDRA lagen för att Sverige ska ha en fortsatt chans. Intressant att lyssna på hur de vänder kappan efter vinden :p

Andreas Lundstedt, min gamla hjälte från tidiga tonåren, åkte ur Körslaget ikväll med sin kör. Vet inte riktigt vad det berodde på men hans kör kändes inte lika mycket som de andra. Varken ikväll eller förra veckan tyckte jag att de lyckades med att nå ut. Så jag blev inte förvånad. Men tråkigt var det, för Andreas är ju en sån skön kille, hade varit kul att få se mer av honom i TV under hösten.

Ska avsluta med lite patetisk information. Satt nyss och föröskte twittra, jag gör det ibland. Väldigt sällan. ofta när det gäller något TH eller THf relaterat. Ibland lite personligare, men det är än mer sällan. Men ikväll hade jag tänkt att jag skulle få till något i alla fall. Men det gick inte. Helt låst i huvudet. Jag kunde inte ens skriva Yeah, TH in Greece yesterday was awesome, för jag tycke det såg töntigt ut xD Hur fan lyckas man få prestationsångest över vad man ska skriva i en tweet?

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0