2009-10-18

Tokio Hotel var på Nyhetsmorgon imorse. Men intervjun var gjord när de var här i september. Ändå, muy nice! Även om det börjar bli tradigt, hela emo-grejen. Är det bara jag som tycker emo är ett ord som tillhör 2007? Its soo old news :p

Idag har jag dammsuigt. Och bakat kakor.

Här kan ni se mina mästerverk.



Haha jag vet, inte de vackraste kakorn direkt. Men de blev goda!!
Synd bara att man inte har någon att äta dem med.

Ikväll är det Gossip Girl som gäller för mig, sen votingparty på THF.
Imorgon ska min grupp lägga upp PMet på Black board ^^

xoxo
Em

Kommentarer
Postat av: nanthin

du kan äta dem med oss imorgon ;)

2009-10-18 @ 20:05:49
URL: http://nanthins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0