En grå söndag med M&M i Örebro

Hallo Leute!!

Söndagen tillbringades med Mormor&Morfar, Mamma&Ragge i Örebro. Vi besökte Svampen.
Sedan käkade vi åter igen på Brickebergs...har jag sagt att de har världens bästa mat? ^^
Och sedan begav de sig hemåt.
Jo justja, innan vi åkte till Svampen så tog mamma med mig till ica Maxi så jag fick STORhandla. Och då menar jag verkligen stor med stora bokstäver xD Man får passa på när man har tillgång till bil =)

Anyways, här är lite bilder från i söndags.



Svampen, 52 meter högt vattentorn med inbyggt café




Min stad <3


Jag, på det där matstället...ja ni vet...det som jag alltid tjatar om ^^


Det var en fin helg. Kul att få visa M&M hur jag har det. och skönt att få handla hem lite mat.


Avlsutar med några vackra rader från världens bästa...ja ni vet nog vilka :p

"Wir setsen unsere scherben zusammen
Wir sind eins wie yin und yang
Fühlst du mich
Wenn du atmest
Fühlst du mich
Wenn niemand da ist"
/ Für immer jetzt, Humanoid, Tokio Hotel.

xoxo
Em






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0