2009-09-20

Vilken härlig helg!

Fredagen gick åt till att besöka Maja och kolla in hennes lägenhet, handla på Willys och sedan sitta ute på min innergård och äta glass och vattenmelon med Maja. Mycket trevligt!

Lördagen ägnades helt åt Tokio Hotel. Sara (livsoffer.blogg.se) kom hit vid två tiden och kvart i tre körde vi igång vårt TH DVD marathon som avslutades ca kvart i elva. Då hade vi endast haft en paus på kanske en timme då vi ägnat oss åt Tokio Hotel på internet (LOL vi är hopplösa) samt promenerat till närmsat pizzerian, beställt mat, väntat på mat och tagit hem maten. Vi åt givetvis samtidigt som vi kollade på TH DVD :p

I dag har varit lite tråkigar. Har tvätt-tid så ska snart ut och tömma maskinerna och kasta in allt i torktumlare och torkskåp. Hade helst velat fortsatt sova imorse då det blev sent igår >.<
Tror att jag blir hemma ikväll, är lite sugen på Kåren bion...men det är kallt ute och jag är trött så jag skippar nog det.

Lite bilder från igår:


Emmla i Saras Bill-tröja....I want one! Den var skön OCH snygg



Godis, chips, läsk och TH - what more can a girl ask for?

Har en rolig bild på Sara och en rolig på mig där vi ser helt miffade ut...men lägger inte upp dem xD

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0