2010-04-27

Som ni ser på bilderna i mitt tidigare inlägg är jag nu nyklippt. Drog ner på stan idag med avsikten att boka in en tid för att klippa håret och gick därifrån nyklippt. Ibland har man flyt!

Har även fått tag på universitetets informationschef och ställt lite frågor, så nu är min artikel till www.losnummer.se klar. Den ska bara få klartecekn från webredaktören innan den publiceras.

Ikväll ska jag på mitt första hemgruppsmöte, ser framemot det, är ett skönt gäng jag hamnat i.

Imorgon ska Nanthin, Anna och jag förbereda oss inför seminariet på fredag och vår opponering av en annan grupps PM. Sedan på fredag kommer pappa, Marina och Joel ner och hälsar på över Valborg. De stannar till på söndag.

Tokio Hotel är i Asien just nu. Vi ska få se Bill på catwalken igen! Den killen hör verkligen hemma på catwalken, nääästan lika mycket som han hör hemma på scenen ^^

Tchüss!

xoxo
Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0