2010-12-15

Hejhopp!

Det här inlägget får vara bildlöst, då jag verkligen inte är i kamera-form idag. Ska till min frisörska på lördag och klipa håret samt färga slingor, då ska det bli lite bilder tagna i alla fal. Promise.

Sitter här och försöker återfå den där sköna julstämningen jag hade för några veckor sedan, den har helt drunknat i allt jag har haft på agendan senaste veckorna.

Men nu börjar det lugna ner sig. När helgen kommer så kommer det mesta vara färdigt. Och nästa vecka på torsdagen (yes...det är dagen före julafton) får jag äntligen jul-ledigt. Även om den ledigheten kommer innefatta att skriva ner opponering inför seminariet direkt efter jul - men det är sånt man får ta!

Vår trycksak blev jättesnygg och hemsidan är på god väg den också. Kampanjplanen är skriven, det är lite bilagor som ska till bara. Och min egen hemsida, som vi skulle göra till en individuell uppgift, är nästan klar. Ska in med lite fler navigations-länkar bara.

På tisdag kommer nästa nummer av Lösnummer ut. Jag har skrivit krönika och Vänta lite. På tisdag kör vi åter utdelningsevent i Långhuset, denna gång i Studentcentrum. Ska köpa pepparkakor att bjuda på och fixa ihop lite julmusik. De enda julskivor jag äger är Peter Jöbacks och Magnus Carlsson, men jag antar att det får duga ^^

Har blivit lite beroende av ett schackspel som finns i min dator. Lyckades vinna två matcher igår kväll. Har spelat spelet ca 100 gr sedan jag köpte datorn (för 2 och 1/2 år sen) och har lyckats vinna 2 ggr. Har fått oavgjorda partier 8gr. Så 10% av gångerna har jag inte förlorat. Eller snarare, 90% har jag förlorat. Det säger ju en del om hur dålig jag är påschack. Men det är kul! Och jag är envis!

Nu ska jag återgå till disken.

Love ya, see ya...

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0