Om, om igen...

Det är inte mycket som jag kan se igen och igen. Tål bara repriser av vissa serier, som Greys Anatomy till exempel.

Men 2 saker som visats på TV i år, 2010. Kommer jag kunna se igen och igen. I flera år.

1. Vinter OS, främst 2 av herrarnas längdåkslopp. Staffetten och det loppet då de körde om som det var lag fast det var individuellt - magsikt. Elofson som gråter efteråt när han ska vara expertkommentator - oförglömligt!

2. Årets händelse är lätt Kronprinsess-bröllopett. Kan se det mest om och om igen. Men främst barnen som sjöng till brudparet kvällen innan på hyllnings-konserten. Och så klart, Prins Daniels tal. Det spelar ingen roll hur många gånger jag sett det, det blir "awwww" och en liten tår varje gång. Har inte träffat en enda tjej som inte reagerat på samma sätt haha.


Kommentarer
Postat av: Challe

Hej! Såg din kommentar på bloggen. Jepp presenterna kom fram, tack så jätte mycket, nu måste jag bara lära mej tyska och italienska? minns inte vad det var för språk. Jag saknar nog teamet mest av allt från THF. Jag insåg att det mesta jag skulle sakna redan var borta men små saker som teamet och vissa trådar skulle jag nästan göra vad som helt för att ha fått kvar men det går ju tyvärr inte. Nu ska jag allt hålla koll på dej med, ha det så bra, hoppas vi snubblar över varandra på nåt forum eller kanske irl nån dag :kram:

2010-12-10 @ 14:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0