2010-02-25

Alltså hjälp. Vart har veckorna tagit vägen?

Kom tillbaka till Örebro igår i alla fall.
Ska lägga upp lite bilder från helgen senare idag, har inte orkat packa upp kameran än.

Om 1 vecka är det dags för Tokio Hotel live in concert.
Sjukt.

Och massor av spännande saker är på gång. Både MTV, Okej.se och Live Nation har varsin m&g tävling.
Sen är det en massa annat spännande som gör att det bubblar lite extra i mig, men det skriver jag mer om en annan gång.

Imorgob ska jag träffa Anna på stan och fika, ska bli trevligt, har inte sett henne sen i november. Och på lördag ska jag, Sara och Mirjam ha lite tjejmiddag hemma hos mig och sen in på stan för att bowla. Det blir för att fira min 20 års dag. Om ni missade det så fyllde jag 20 i söndags =)

Hm...vad mer?

Nej inget mer just nu. Lägger som sagt upp lite bilder senare.

Tchüss!!

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0