2010-01-01

Första dagen på ett nytt år.

Det känns bra.

2009 var så otroligt fullt, det hände så mycket att min hjärna inte riktigt kan ta in att det faktiskt bara var 1 år. Känns som fler.

Lite bilder från julaftonsfirandet förra veckan, hemma hos pappa.
 Firandet i Valbo har jag inga bilder från men jag kan avslöja att jag var tomte där, en väldigt... bögig tomte med svarta strumpbyxor, röda naglar och ögonskugga xD Lyckades dölja sminket med solbrillor, naglarna med mormors vantar och strumpbyxorna genom att gå med böjd rygg. Lyckat!




Joel och Elias leker


Jag, i samma klänning som på EMA galan.








Joel väntar på tomten och får sen paket ^^


Yes, jag fick en Samsung SGH-L700


Nyår firades hemma, i sängen med en hel hög näsdukar. Förkylning är tråkigt.
Men, imorgon ska jag in till Gävle och träff favorit-kusinen Isabelle, ta mig en titt på hennes lägenhet och sova över =)

xoxo
Em

 


Kommentarer
Postat av: sandra

snygg mobil XD

har en likadan :)

2010-01-17 @ 15:36:37
URL: http://pandys-sandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0